Jolijn Meuwissen is binnen Hands on ICT als Account manager verantwoordelijk voor de segmenten Zorg en Wonen. Vanuit haar expertise weet ze klanten mee te nemen in complexe digitale transities en de juiste IT-oplossingen te bieden om haar klanten te laten excelleren in waar zíj goed in zijn.
Jolijn Meuwissen - Account Manager
Tijdens de universitaire opleiding Cultuur-en Wetenschapsstudies heb ik geconstateerd dat ik praktisch en analytisch ben ingesteld, hetgeen naar voren komt in een doenersmentaliteit, ondernemende geest en oplossingsgerichtheid. Daarnaast beschik ik over een gezonde dosis zelfvertrouwen. Mijn levensmotto is 'droom, denk, durf en doe'.
In mijn loopbaan heb ik bewust de keuze gemaakt voor functies waarin mijn klant-en servicegerichte houding, organisatievermogen en communicatieve vaardigheden tot uitdrukking komen. Ik beschik over ruime (commerciële) ervaring vanuit de sectoren ICT, telecommunicatie, arbeidsbemiddeling en sociale woningbouw. Vanuit deze achtergrond ben ik gewend om samen te werken, out of te box te denken, te onderhandelen, klant-en servicegericht te werken, op verschillende niveaus te communiceren en oog te hebben voor de menselijke verhoudingen.
In mijn aanpak stel ik de klant én haar business centraal om zodoende een lange termijn relatie op te bouwen. Dit doe ik vanuit mijn rol als adviseur. Het principe van boeien en binden. Ik creëer op een natuurlijke wijze vertrouwen om vraag en aanbod te verbinden. Het gaat erom dat ICT meerwaarde biedt voor de business en de gebruikers.
Mijn hartje gaat sneller kloppen van de mogelijkheden en voordelen van de Microsoft technologie. Sinds 1 januari 2021 ben ik met veel plezier werkzaam bij Hands on ICT als dedicated accountmanager zorg en wonen. Ik richt me op het behouden, versterken en uitbreiden van onze klantenset in deze twee branches. Daarnaast werk ik samen met marketing op gebied van uitwerking van campagnes en creëren van actuele content voor zorg en wonen.
Onze 125 specialisten staan dagelijks klaar om ervoor te zorgen dat de werkplekken van jouw mensen van alle gemakken voorzien zijn. Met 3 locaties in Nederland zijn we altijd dichtbij en snel op locatie. Als businesspartner begeleiden we jouw organisatie in de voortdurende digitale transitie.
Tijdens een call van ongeveer 30 minuten bespreken we al jouw vragen, doelstellingen en uitdagingen. Ik help je daarna graag verder met een ICT-aanpak die aansluit bij jouw behoeften.
Kies een tijdstip in mijn agenda en ik neem telefonisch contact met je op. Tot snel!