Natascha Huijs

Natascha zit bij Hands on ICT op de supportafdeling. Natascha is o.a. bezig met het afhandelen van alle binnenkomende telefoongesprekken, support aanvragen via e-mail en tickets via onze selfservcieportal. Op de support werken rond de 20 mensen, allemaal met de focus om gebruikers zo snel mogelijk weer op weg te helpen. Daarnaast is ze aanvullend verantwoordelijk voor de back-up controles van onze klanten. Vanwege haar jarenlange ervaring binnen het supportteam werkt Natascha ook nieuwe mensen in die bij support komen werken. Natascha staat dicht in contact met haar coördinatoren en de supportmanager. 

Sommige klanten vinden het prettig om de support in-house geregeld te hebben. Mocht er iets nodig zijn, dan is er altijd iemand paraat op locatie. In het verleden zat ze bij klanten zoals Van Geloven en MGG, nu werkt ze afwisselend met andere collega’s een aantal dagdelen per week bij Wonen Limburg. Dit maakt het werk voor Natascha heel afwisselend. 

Natascha haar persoonlijkheid kun je het beste omschrijven als klantgericht, gedreven en leergierig. Natascha is sinds 2014 werkzaam binnen Hands on ICT. 

MicrosoftTeams-image (13)

"Waar ik blij van word? Complexe supportvragen zo snel en goed mogelijk oplossen."

Natascha Huijs- Support consultant

Natascha aan het woord

"Ik heb altijd een passie en interesse gehad voor de IT, maar ik dacht dat ik er niet goed genoeg in was. Toen mijn schoolcarrière voortduurde en ik niet helemaal wist welke kant ik nu op wilde, heb ik uiteindelijk toch de stap gezet om iets in de IT te gaan doen. Dit paste perfect bij mij. Via de opleiding systeembeheerder ben ik toen het werkveld ingerold.

Ik vind de sfeer binnen Hands on ICT erg prettig om in te werken, we hebben behoorlijk veel vrijheid. Maar daar staan natuurlijk ook verantwoordelijkheden tegenover. Het team is leuk om mee te werken en het zijn gezellige mensen. Ik vind het werk heel afwisselend en dat zorgt ervoor mij ook dat het leukt blijft. 
Ik hou wel van een uitdaging en door de ervaring en de werkzaamheden bij Hands on ICT is mijn technische kennis behoorlijk gegroeid. Hierdoor kan ik steeds complexere zaken oppakken waardoor ik steeds meer als technische support senior kan opereren.  Het doorgroeien hier is zeker mogelijk, want ze willen een vorm van senioriteit gaan aanbrengen op de afdeling.

Iets wat mij wel is bijgebleven tijdens mijn carrière bij Hands on ICT is een urgente melding bij een grote zorgklant van ons. Hun cliëntsysteem lag eruit.  Ik werd toen in de nacht gebeld tijdens mijn stand-by dienst door de terminale afdeling dat ze geen medicatie konden en geen inzicht hadden hoeveel ze moesten geven omdat het systeem eruit lag. We zijn toen met een paar collega's gelijk gaan schakelen vanuit thuis om een work-around klaar te zetten zodat ze in ieder geval de eerste dosis aan de cliënten konden geven. Toen ik dit bericht kreeg schoot ik direct in de actiemodus. Er wordt dan bij zo'n meldingen een crisisteam opgezet. Het is altijd achteraf fijn als alles weer is opgelost is bij de klant, vooral bij een sector zoals de zorg.  

Ik vind het een positieve verandering dat we destijds zijn samengegaan vanuit 3 aparte kantoren naar één organisatie. Het vraagt wel gewenning, maar we hebben nu zoveel meer collega's waar je kennis mee kunt delen. De communicatie tussen de collega’s onderling op de andere kantoren is ook goed.”

Over Hands on ICT

Onze 100 specialisten staan dagelijks klaar om ervoor te zorgen dat de werkplekken van jouw mensen van alle gemakken voorzien zijn. Met 3 locaties in Nederland zijn we altijd dichtbij en snel op locatie. Als businesspartner begeleiden we jouw organisatie in de voortdurende digitale transitie.

Neem contact op met Natascha

Wil je in contact komen met Natascha? Vul in dit formulier je gegevens in en Natascha neemt zo snel mogelijk contact met je op. 

Laat je gegevens achter