Internationale storing bij Microsoft 365 - Actuele statusupdate

Microsoft ervaart op dit moment problemen met Microsoft 365 producten en diensten. Lees in deze live-blog de laatste updates.

Update 25-1-23 12.45u

Microsoft heeft zojuist de volgende update op hun service health status pagina gebracht: 

"We’ve identified that a wide-area networking (WAN) routing change caused impact to the service. We’ve rolled back the change and monitoring the service as it recovers. Some of the customers who
had previously reported impact are also reporting recovery."

We zien bij onze klanten dat het issue grotendeels is opgelost. We sluiten hiermee de berichtgeving rondom de storing van Microsoft. 

Update 25-1-23 10.08u

Microsoft heeft zojuist via hun twitter feed het volgende update gegeven:

"We’ve isolated the problem to networking configuration issues, and we're analyzing the best mitigation strategy to address these without causing additional impact. Refer to the admin center MO502273 or https://msft.it/6018eAldp for more information."

Update 25-1-23 9.15u

Microsoft ervaart op dit moment problemen met Microsoft 365 services. Dit betekent dat je hinder kunt ervaren bij het gebruik van producten zoals OneDrive, SharePoint, Outlook, Teams en Exchange Online. Microsoft is het probleem op dit moment aan het onderzoeken. We houden je op de hoogte van de ontwikkelingen in dit blog. 

Microsoft geeft in deze actuele storingsmelding aan dat het voornamelijk gaat om deze services:

  • Microsoft Teams
  • Exchange Online
  • Outlook
  • SharePoint Online
  • OneDrive for Business
  • Microsoft Graph

De actuele storingsmeldingen vanuit Microsoft kun je hier vinden: https://status.office365.com/ 

We houden de statusmeldingen goed voor je bij in dit blog.